آغاز فصل جدید کتابخوانی

| آموزشی, اخبار | 0 دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه : 3 دقیقه
نسخه مناسب چاپ

در شیوه زندگی پر مشغله، ذهن درگیر چندین مسئله است. یک سرگرمی پربار مانند کتاب خواندن، ما را مشغول می کند. همچنین منجر به استفاده پر بار از زمان می شود. اینکار نه تنها به ما کمک می کند از نگرانی خلاص شویم، بلکه ذهن ما را از یکنواختی دور می کند. کتاب ها ،منابع عالی تفریحی هستند. کسی که علاقه مند مطالعه است هرگز خسته نمیشود، زیرا این یک راه عالی برای خلاص شدن از خستگی است.

در مقایسه با سایر انواع سرگرمی، کتاب ها بسیار ارزان هستند. با مقدار کمی پول، شما می توانید کتاب خود را بخرید و برای چند ساعت سرگرم شوید.

زندگی پر از چالش هاست.مطالعه می تواند الهام بخش زندگی شما باشد و آن را تغییر بدهد. خواندن یک کتاب خوب، از جمله بیوگرافی افراد شما را تشویق می کند و همچنین راهنمایی هایی را برای کمک به دستیابی به اهداف شخصی خود خواهید آموخت. اساسا، الهام بخش شما خواهد بود تا به یک شوهر، زن، دختر، پسر، مادر، پدر یا حتی کارمند بهتر تبدیل شوید.

بنیاد فردای بهتر در راستای رسالت آگاهی بخشی خود در سالهای متمادی سنت جلسات کتابخوانی را برگزار کرده است .

اولین جلسه از فصل جدید کتابخوانی بنیاد فردای بهتر نیز در تاریخ ۲۲ اسفند برگزار شد .دوستان جدیدی به جمع همراهان بنیاد فردای بهتر اضافه شدند.مدیریت جلسات کتابخوانی این فصل بر عهده سرکار خانم حدیث خداشناس می باشد .

 

 

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


دیدگاه خود را بنویسید:

با استفاده‌ی کم‌تر از کاغذ؛ در مراقبت از محیط‌زیست سهیم باشیم.

تمامی حقوق معنوی مالكیت این مطلب برای موسسه افرا محفوظ است.
http://bfbehtar.ir